Wij bellen je graag op een tijd die jou goed uitkomt en kijken graag samen naar een passende oplossing om je locatie te beveiligingen. Vul hieronder je gegevens in.
Wij adviseren je graag over de mogelijkheden en maken geheel vrijblijvend een offerte voor je op. Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op wanneer het jou het beste uitkomt.
Wij vinden goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening van groot belang. Kooi streeft er naar relaties altijd goed en snel van dienst te kunnen zijn. Toch kan het voorkomen dat de dienstverlening soms niet helemaal naar wens verloopt. Wanneer dat het geval is, dan willen wij dat graag weten. Samen zoeken wij dan naar een oplossing.
Wij streven er naar de klacht op een zo goed mogelijke manier af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Er zijn verschillende manieren om ons te laten weten dat u niet tevreden bent. U kunt per e-mail klachten@247kooi.com of door telefonisch contact met ons op te nemen via 088 247 5610.
Omschrijf uw klacht zo volledig mogelijk. Dan kunnen wij u het beste van dienst zijn. Stuurt u per e-mail een klacht vermeld dan de volgende gegevens: klachtomschrijving, grond van de klacht, naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Wij streven ernaar u binnen tien werkdagen een bevestiging van ontvangst te versturen en de klacht binnen zes weken na ontvangst af te handelen. Hierover ontvangt u een schriftelijk bericht. Klachten met onvolledige gegevens worden niet in behandeling genomen.